Czym jest fanpejdż?

pozycjonowanie żory
pozycjonowanie żory


E-marketing na wszelkiego rodzaju stronach społecznościowych jest dość powszechnym zjawiskiem. Najłatwiejszym sposobem na wykorzystanie e-marketingu na social mediach jest prowadzenie fanpejdża na Facebooku. Często także firmy zajmujące się pozycjonowaniem w swojej ofercie zawierają usługę prowadzenia fanpejdża na Facebooku. Zdarza się nawet, że zamiast własnej strony internetowej niektórzy przedsiębiorcy, zwłaszcza w branży gastronomicznej, posiadają jedynie fanpejdż na Facebooku. Jest to często używane narzędzie w marketingu internetowym, które jest łatwo dostępne oraz relatywnie proste w obsłudze. Oczywiście samo posiadanie fajnpejdża nie zagwarantuje większej ilości klientów, musi być on także prowadzony w odpowiedni sposób.


Social media czy SEO?


W dzisiejszym artykule zastanowimy się nad tym, czy warto inwestować w SEO, czy też może po prostu w social media. To nie jest łatwe zagadnienie i wszystko to wymaga szerokich analiz i wnikliwego zapoznania się z tematem. Specjaliści podkreślają fakt, że Facebook, Instagram, Twitter, Snap to dziś najpopularniejsze portale społecznościowe i są one kluczowe do odpowiedniego poruszania się w tematyce internetu. Co jednak z pozycjonowaniem stron? Istniało one lata przed social media, a jedyną formą społeczności były kiedyś po prostu fora dyskusyjne. Naszym zdaniem nie ma sensu wybór na zasadzie pozycjonowanie stron albo social media. Dziś, kiedy konkurencja jest ogromna, warto inwestować w oba te rodzaje marketingu internetowego i wybrać i seo i social media.




Kary w wyszukiwarkach internetowych na przykładzie Google


W niniejszym artykule zastanawiamy się nad tym, czy Google może karać strony internetowe. Czy można zrobić coś, za co można, mówiąc kolokwialnie, podpaść wyszukiwarkom internetowym? Czy pozycjonowanie stron będzie trudniejsze i przez to gorsze w jakiś sposób? To wszystko sprawia, tak stawiane pytania powodują to, że nie każdy interesuje się SEO. Zdarzają się bowiem kary. Jeśli jest to tak zwany filtr, czyli spadek pozycji na krótki czas – to są możliwości żeby takie sytuacje szybko eliminować. Jeśli jednak jest to ban – trwałe usunięcie strony z wyników wyszukiwania, to nawet jeśli strona za jakiś czas powróci, to zdecydowanie będzie miała mniejszy ruch i po prostu mniejszą popularność.



Dodane: 06-05-2019 02:02

Widok do druku:

pozycjonowanie żory